Digital kommunikation

Op til og under festivalen er vi massivt til stede på sociale medier, ligesom vi intensiverer vores kommunikation i vores nyhedsbrev. Her deler vi opslag med billeder og videoer fra jeres forestillinger. Det er derfor vigtigt, at I sørger for at dele så meget materiale som muligt, så vi har mulighed for at skabe det bedst mulige indhold på vores digitale platforme. Både billeder og videomateriale skal uploades i Eventotron, når I tilmelder jer festivalen.

SOCIALE MEDIER
Bemærk også, at CPH STAGE opretter Facebook-begivenhed på alle forestillinger, der spiller på festivalen. Hvis I selv har en Facebook-begivenhed for visninger på festivalen, skal I gøre CPH STAGE til medarrangør. Festivalen betinger sig, at begivenhedsillustrationen har påført et CPH STAGE logo, og at begivenheden navngives:  

Navn på din forestilling // CPH STAGE

Se eksempel her

Vi opfordrer jer desuden til på Instagram at dele jeres billeder fra festivalen med #cphstage, ligesom vi gerne ser, at I anvender CPH STAGE’s logo, når I omtaler jeres forestilling. I kan finde vores logopakke her: https://www.cphstage.dk/presse/