Markedsføring på spillestedet

Op til og under festivalen er CPH STAGE markant tilstede i gadebilledet i hovedstadsområdet med festivalplakater og outdoor-kampagner på strøgbannere, adshells m.m. Godt en måned før festivalen starter vi med annoncering i dagbladene. Det er også her, vi intensiverer vores tilstedeværelse på de sociale medier både redaktionelt og med annoncer. Vi har bl.a. med Politiken, Teaterbilletter og Frederiksberg Kommune. Presse håndteres i samarbejde med HAVE A/S.

PÅ TEATRENE/SPILLESTEDERNE
Festivalen leverer en samlet markedsføringspakke til de deltagende teatre og venues bestående af facadebannere eller beachbannere (afhængigt af venue), plakater og programmer. Det er et krav til de deltagende teatre og spillesteder, at spillestedet markeres med et banner eller andet CPH STAGE materiale.
Vores markedsføringsmateriale er udformet på baggrund af et udvalg af de billeder, som I har indsendt i forbindelse med jeres tilmelding til festivalen.