CPH STAGE er igen i år med til at arrangere den landsdækkende kampagne K7 oprindeligt startet af ADBC (Golden Days). K7 er et kulturinitiativ, som har kørt de sidste tre år og satte i 2022 rekord med flere end 50.000 unge, der tog på museum og i teatret i uge 37. Med K7 skaber vi en national kulturuge for unge for at skabe større kendskab hos de unge om teatre samt museer og på den måde sikre fremtidens kulturbrugere.
Tiltaget består af en kampagne, hvor teatre over hele landet i uge 37 (fra d. 11.-17. september) tilbyder ungebilletter til deres forestillinger til 40 kr. pr. stk. (ex. gebyrer). De deltagende teatre bliver del af en landsdækkende kampagne for tiltaget, der lanceres i medio august.
Tilmeldingsperioden til K7 2023 er slut, men hvis I ikke har nået at få tilmeldt jeres forestilling og ønsker at blive en del af kampagnen, kan I kontakte kommunikationsansvarlig Signe Demant på signe@cphstage.com.
Læs mere om K7 her.