CPH STAGE er igen i år med til at arrangere den landsdækkende kampagne K7 oprindeligt startet af ADBC (Golden Days). K7 er et kulturinitiativ, som har kørt de sidste tre år og satte i 2022 rekord med flere end 50.000 unge, der tog på museum og i teatret i uge 37. Med K7 skaber vi en national kulturuge for unge for at skabe større kendskab hos de unge om teatre samt museer og på den måde sikre fremtidens kulturbrugere.
Tiltaget består af en kampagne, hvor teatre over hele landet i uge 37 (fra d. 11.-17. september) tilbyder ungebilletter til deres forestillinger til 40 kr. pr. stk. (ex. gebyrer). Vælger man som teater at deltage, bliver man del af en landsdækkende kampagne for tiltaget. Det er ikke muligt at tilmelde gratis forestillinger.
Du/I kan tilmelde jeres forestilling/er ved at udfylde denne formular
Tilmeldingsfristen er d. 1. april.
Initiativet lanceres medio august 2023, og alle vil få tilsendt kampagneelementer, som er nemme for alle teatre/grupper at bruge på sociale medier og websites.
For at ungdomsbilletterne kan udløse formidlingstilskud, er det vigtigt, at:
- Forestillingen er formidlingsgodkendt
- Kunden ikke er fyldt 25 år (Billetten skal mærkes ”UNG” el. lign.)
- Billetterne kun er til forestillinger i uge 37 (11. til og med 17. sept. 2023)
Har du nogle spørgsmål vedr. kampagnen eller jeres deltagelse så kontakt Morten Krogh, mk@cphstage.com, 51411466